Диспетчеризація виробництва

 
 Диспетчеризация производства

На невеликих підприємствах відстежувати роботу простіше, для цього не потрібно наймати великий штат співробітників, досить призначити уповноважену особу. У великих компаніях стежити за роботою кожного підрозділу складніше, тому наймають диспетчерів, які здійснюють контроль:

  • Виробничих графіків та виготовлення продукції.
  • Всіх наявних на підприємстві підрозділів, їх злагодженої роботи.
  • Дотримання норм і вимог виробництва, а також вживають заходи щодо усунення недоліків.
  • За ліквідацією останній, у разі виникнення аварійних ситуацій.

Заходи, спрямовані на централізований контроль і керівництво господарської діяльності підприємства, називають диспетчеризацією виробництва.

Основні принципи роботи диспетчерської служби

Пропонована компанією ИНДАСОФТ-УКРАЇНА диспетчеризація виробництва повинна відповідати кільком основним вимогам, робота здійснюється:

  • У відповідності з чіткою організацією планів виробництва. Завдання диспетчера полягає в тому, щоб робота йшла без зупинок, і співробітники дотримувалися складеного раніше плану. В процесі повинні дотримуватися основні вимоги до продукції і технології. Якщо виникають якісь проблеми, диспетчер повинен приймати оперативні заходи по їх усуненню.
  • Безперервно, щоб можна було відстежувати кожен етап виробництва. Для цього заздалегідь складаються плани і звіти про виконану роботу, а також можливі збої і причини їх виникнення. Якщо у виробничому процесі виникають аварійні та інші непередбачені ситуації, диспетчер повинен швидко на них реагувати, викликаючи спеціальні служби.
  • Відповідно до поставлених керівництвом завдань. Для цього персонал отримує необхідні повноваження, для швидкого реагування на сформовані ситуації.
  • Згідно із складеними графіками чергувань, при якому менеджер бере на себе відповідальність за якісну роботу свого підрозділу на час свого чергування. На кожному підприємстві є свій регламент, якого зобов’язані дотримуватися диспетчери. Під час прийняття рішень фахівець повинен керуватися основними правилами, прописаними в цьому регламенті, щоб налагодити роботу підрозділу.

Що входить в обов’язки диспетчерської служби?

На різних підприємствах обов’язки диспетчерської служби можуть мати суттєві відмінності. За типом диспетчерського контролю, можна виділити кілька основних об’єктів:

  • Невелике серійне виробництво. У цьому випадку диспетчер відстежує строки провадження, відповідно до графіків поставки продукції, а також процес підготовки до виконання поставлених завдань.
  • Велике серійне виробництво. Тут диспетчерська служба стежить за термінами випуску замовлених деталей, а також за процесом закупівлі всього необхідного для виробництва.
  • Масове серійне виробництво, де диспетчер стежить за матеріально-технічною забезпеченістю робочого процесу, а також за дотриманням встановлених графіків та планів роботи.

Основним завданням диспетчеризації виробництва залишається організація безперебійної роботи виробництва, а також дотримання встановлених норм і вимог.

До обов’язкових об’єктів контролю, на будь-якому підприємстві, відноситься:

  • Незавершене виробництво.
  • Матеріально-технічне забезпечення підприємства.
  • Готова продукція, яка випускається згідно із складеними графіками.

На великих підприємствах часто виникають збої та аварійні ситуації, тому компанії наймають штат співробітників, які відповідають за повноцінну роботу на кожному етапі і приймають заходи.

Свіжі матеріали:

  • Скинали перетворює інтер’єр кухні на 100 %
  • Ідеальні мийки з штучного каменю
  • Алюмінієві профілі під світлодіодну стрічку: різновиди та особливості
  • Як вибрати генератор для дому
  • Правила вибору плитки для кухні