Як самостійно відремонтувати насос гідропідсилювача

 
 Как самостоятельно отремонтировать насос гидроусилителя

Найчастіше ремонт насоса гідропідсилювача необхідний у авто з пробігом, але і в нових машинах від поломки ніхто не застрахований, якщо власники неправильно поміняли масло. Щоб не відганяти авто на СТО, можна самостійно знайти і усунути поломку, при цьому заощадивши бюджет. Які можуть бути несправності і як відремонтувати насос, далі розглянемо більш докладно.

Яку функцію виконує насос гідропідсилювача?

Перш ніж підібрати ремкомплект для насоса ГУР авто і приступати до діагностики і ремонту, варто більш детально розібратися в самому пристрої і принцип його роботи. Насос необхідний для перекачування масла в гідравліці і вважається основним елементом гідропідсилювача. Якщо він працює неправильно, або зовсім вийшов з ладу, деталі не отримують необхідної мастила і масло перестає циркулювати по системі, а значить і працювати авто не зможе повноцінно.

Нерідко причиною поломки насоса є недбале ставлення власників. Перероблену рідину треба своєчасно міняти, а масло заливати в відповідності з інструкціями виробника. Залежить повноцінна робота насоса і від якості заливається масла, тому важливо купувати продукцію відомих марок.

Не варто чекати рекомендованого терміну заміни рідини, якщо масло почало змінювати свій колір і в роботі сайту спостерігаються перші збої. Краще заздалегідь відпрацьовану рідину злити і замінити її на нову, щоб уникнути додаткових витрат на ремонт. Існують різні види насосів. В сучасних машинах ставлять пластинчасті, в яких часто виходять з ладу шиберні.

Часті поломки

Існує декілька поширених видів поломки насоса. В ньому може випливати робоча рідина, або помиляються підшипники і з’явилися сторонні звуки. Можливо у системі падає тиск і насос з незрозумілих причин перестає справлятися зі своїми обов’язками. В такому випадку починаються проблеми з поворотом керма, і пора здійснювати діагностику.

Насоси можуть відрізнятися продуктивністю і пристроєм, але принцип роботи у них однаковий, тому якщо ламаються рухомі механізми, то їх потрібно змінювати. Якщо ж ремонт не дав результатів, потрібно шукати поломку далі і розбирати систему. Самостійно це зробити складно, але можливо, якщо у власника є певні навички та інструмент.

Частина поломок можна усунути своїми силами, але, якщо в системі починає падати тиск, потрібно показати авто фахівцям. Самостійно новачки зможуть лише діагностувати несправність, іншу роботу краще довірити професіоналам.

Як перевірити насос?

Починати діагностику потрібно з візуального огляду, тому що деякі несправності видно відразу. Приміром, якщо потекла рідина і насос весь в маслі, то значить зносилися сальники.

Далі необхідно оглянути труби та їх сполуки. Всі деталі повинні бути сухими. Поломку підшипників також можна визначити за звуком, з’явиться сторонній шум. Але можна потягнути шків і вал у різні боки, щоб переконатися в цьому, напевно.

Зношені підшипники легко промацати, на них є дефекти, і якщо вони поламалися, то незабаром доведеться міняти ще і сальники. Зазвичай підшипники мають тривалі терміни експлуатації, але, якщо вони зношуються дуже швидко, необхідно послабити ремінь приводу. Перевіряють цей показник з допомогою спеціального інструменту, тому є сенс показати авто фахівцям.

Якщо кермо почав крутитися занадто легко, то швидше за все послабився тиск в системі. Їздити на такому авто загрожує серйозними неприємностями, тому що рано чи пізно машина стане некерованою. Краще не ризикувати і вчасно відремонтувати несправності, самостійно, або з допомогою професіоналів.

Свіжі матеріали:

  • Скинали перетворює інтер’єр кухні на 100 %
  • Ідеальні мийки з штучного каменю
  • Алюмінієві профілі під світлодіодну стрічку: різновиди та особливості
  • Як вибрати генератор для дому
  • Правила вибору плитки для кухні