Як збільшити продажі за допомогою манекенів

 
 Как увеличить продажи с помощью манекенов

Кожен магазин великий або маленький зацікавлений в тому, щоб продати якомога більше. Для того щоб залучити покупця є маса різних способів, але найбільш ефективним є манекени.

З допомогою цих ляльок продавці торговельних точок можуть демонструвати свій товар, а це означає підвищену увагу від майбутніх клієнтів. Однак роблячи вибір на користь того чи іншого манекена необхідно скористатися порадою фахівця в даній області.

Типи манекенів

Існує величезна кількість різних типів манекенів, тому підібрати для свого магазину потрібну модель не важко, просто потрібно знати, як вибирати. Підприємства, які займаються виробництвом цих ляльок, надають як окремі елементи, так і ціле тіло. Крім іншого можна підібрати певну кольорову гаму, положення манекена (сидячий або стоячий), габарити і стать (чоловічий, жіночий, дитячий), з головою, волоссям та іншими додатковими аксесуарами.

Матеріал

Найпоширенішим матеріалом для виробництва манекенів є пластмаса зі скловолокном, але виробник може використовувати й інші матеріали.

Позитивні сторони манекенів

Дану категорію ляльок в основному використовують великі магазини одягу, а найбільш затребуваними тут моделями манекенів є ті, які практично не відрізняються від живої людини і можуть приймати різні пози.

Також такий своєрідний рекламний трюк буде хорошою перевагою перед конкурентами. А дані маркетингу говорять про те, що при застосуванні манекена прибуток істотно зростає. Відбувається це тому, що людина ніби дивиться на себе зі сторони, що допомагає їй зробити вибір на користь будь-якого одягу.

Чоловіча половина не любить довго займатися шопінгом, тож бачачи манекен з відповідним одягом, як правило, купують саме виставлений у вітрині одяг.

Якщо покупки здійснює жінка і, проходячи повз магазин чоловічого одягу, бачить дорогий і розкішний наряд на манекені, вона може згадати про свого чоловіка, і про те, що він гідний носити виставлену річ тому, швидше за все, купить її. Також статистичні дані стверджують, що жінкам притаманні необдумані вчинки, тому часто дами, що проходять повз вітрин магазинів, бачать одяг на ляльку і набувають саме її.

Де краще розміщувати манекен

Найбільш поширені місця для виставлення манекена це вітрина і торговий зал. Прозора вітрина є однією з головних складових будь-якого торгового приміщення, а проходять повз люди звертають свою увагу на виставлений асортимент і оформлення в цілому. Крім того можна навіть не входити в магазин, досить подивитися на вітрину і вже з виставленого в ній товару зрозуміти, чи доступна вона для вашого гаманця.

Здавалося б, нежива лялька, однак при цьому може передавати елегантність нової колекції жіночого одягу. Запримітивши ошатне вбрання, у більшості дівчат виникає бажання поміряти його. Але для того щоб дами не проходило повз, слід ретельно обміркувати виставковий експонат.

Стиль для ляльки

Обличчя манекена повинно бути підібрано так, щоб людина, яка проходить повз, повертався назад і розглядав виставлений примірник більш пильно. Проте в даному заході необхідно ретельно дозувати додаткові елементи, щоб не перегнути палицю. Бо як це може мати протилежний ефект.

Ще одним важливим моментом є те, що необхідно одягати речі на манекен виключно з нової колекції, при цьому видозмінювати екіпіровку ляльки частіше, ніж раз в тиждень не рекомендують.

Манекен – це чудове пристосування для показу якого типу туалетів і додаткових атрибутів, так що не варто боятися експериментувати.

Свіжі матеріали:

  • Скинали перетворює інтер’єр кухні на 100 %
  • Ідеальні мийки з штучного каменю
  • Алюмінієві профілі під світлодіодну стрічку: різновиди та особливості
  • Як вибрати генератор для дому
  • Правила вибору плитки для кухні