Стійка ресепшн – як правильно вибрати

 
 Стойка ресепшн – как правильно выбрать

Ресепшн – це перше, що бачать відвідувачі на вході, тому при виборі відповідної моделі необхідно враховувати дизайн і практичність стійки, щоб персонал і клієнти вшановували себе комфортно. Привабливий зовнішній вигляд стійки допоможе підкреслити імідж, а функціональність зробить роботу працівників більш продуктивною.

У холі приймають відвідувачів, тому можна сміливо стверджувати, що стійка ключова деталь інтер’єру і візитна картка компанії. Форму і розміри меблів вибирають з урахуванням особливостей приміщення і специфіки роботи. Необхідно враховувати стиль приміщення, загальну колірну гаму, дизайнерське оформлення, щоб стійка вписувалася в інтер’єр. На що ще звернути увагу при виборі стійки, далі розглянемо більш докладно.

Ресепшн в різних стилях інтер’єру

Перше, на що варто звертати увагу вибираючи стійку – це стиль приміщення, в якому вона встановлена. Виробники пропонують широкий асортимент стійок, різних форм і стилів. Є відмінна можливість вибору відтінків, дизайну.

Якщо в офісі переважає мінімалізм, то і стійка повинна бути компактною, функціональної, без зайвих аксесуарів. Для класичних інтер’єрів, таких як ретро або модерн, є сучасні стійки, що відрізняються своїми розмірами, оформленням.

Щоб підкреслити незвичайний стиль приміщення, можна вибрати дизайнерські моделі стійок, мають незвичайну форму, які стануть головним акцентом в приміщенні.

Основні критерії вибору

Крім зовнішнього вигляду стійки, її дизайну, при покупці потрібно враховувати і практичну сторону, адже ресепшн це робоче місце, на якому проводить свій день персонал.

Важливо враховувати висоту стільниці, щоб співробітникам і клієнтам не доводилося напружуватися. Таке обслуговування навряд чи залишить позитивне враження і викличе масу незручностей. Середня висота стільниці не повинна перевищувати 80 см, так співробітникам буде зручно обслуговувати відвідувачів.

Робочий стіл, на якому безпосередньо обслуговують клієнтів, повинен бути на порядок вище. Фахівці радять вибирати стійки зі столом 110 см. Це оптимальна висота, клієнтам не доведеться нахилятися, щоб розчути інформацію або заповнити документи. Стіл завжди вище стільниці, у персоналу повинна бути приватна зона. Більш детальніше про те як вибрати стійку ресепшн можна дізнатися на спеціалізованому сайті.

Важливо: В компаніях, що займаються обслуговуванням клієнтів, повинна бути окрема зона для прийому відвідувачів з обмеженими фізичними можливостями. Це сучасні вимоги, яких необхідно дотримуватися при оформленні робочої зони.

Для таких відвідувачів знадобиться окрема, невисока стійка, висота якої не більше 90 див. Щоб клієнт відчувала себе комфортно, необхідно звернути увагу на розміри робочого стола. Оптимальна ширина столу становить 60 см, а висота не більше 40 див.

Окремо необхідно продумати зони для співробітників. Недалеко від стійки повинна бути шафа для одягу і робочої форми персоналу, де співробітники зможуть переодягнутися і залишити свої речі. Якщо компанія надає послуги, то знадобиться гардеробна для відвідувачів.

Коли клієнт сидить по кілька годин в очікуванні своєї черги або спеціаліста, і при цьому тримає в руках всі свої речі, сумки та парасольки, про комфорт не може йти мова. Клієнти залишаться незадоволені, і загальне враження буде зіпсовано.

Якщо ж відвідувачі віддають все зайве і влаштовуються у зручних кріслах, то час пролетить непомітно і всі залишаться задоволені. До облаштування адміністратора офісу варто підходити відповідально, перше враження дуже складно виправити.

Важливо правильно вибрати меблі і попрацювати над інтер’єром офісу. Стійка ресепшн повинна бути стильною, комфортною та функціональною, щоб відвідувачі змогли оцінити сервіс.

 

 

Свіжі матеріали:

  • Скинали перетворює інтер’єр кухні на 100 %
  • Ідеальні мийки з штучного каменю
  • Алюмінієві профілі під світлодіодну стрічку: різновиди та особливості
  • Як вибрати генератор для дому
  • Правила вибору плитки для кухні